Pomoc s identifikací konektoru

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Neděle Říjen 28 17:04:06 CET 2012

Zdravim,

> mohli byste mi prosím poradit pod jakým označením hledat u Farnella

zkuste u Farnella hledat podle vyrobce JST a myslim, ze budete uspesny.
Mozna je mezi temito 27 narychlo vybranymi:
http://cz.farnell.com/jsp/search/browse.jsp?N=100711+2007+203442+110159991&No=0&getResults=true&appliedparametrics=true&locale=cs_CZ&divisionLocale=cs_CZ&catalogId=&skipManufacturer=false&skipParametricAttributeId=&prevNValues=100711+2007+203442&mm=1002541||,&filtersHidden=false&appliedHidden=false&autoApply=false&originalQueryURL=%2Fjsp%2Fsearch%2Fbrowse.jsp%3FN%3D100711%2B2007%2B203442%26No%3D0%26getResults%3Dtrue%26appliedparametrics%3Dtrue%26locale%3Dcs_CZ%26divisionLocale%3Dcs_CZ%26catalogId%3D%26skipManufacturer%3Dfalse%26skipParametricAttributeId%3D%26prevNValues%3D100711%2B2007%2B203442

> krimpovací nástroj pro ně je k sehnání pod jakým označením

Az budete znat presny typ zkuste podle nej hledat kleste ale moje
zkusenost je, ze pokud je to par kusu tak pomohou male ploche kleste (ja
si od manzelky pujcuji zlatnicke) a trocha sikovnosti. Pokud to ma byt
vetsi serie tak kupte kleste ale pocitejte, ze budou za 4mistnou castku.
A nebo poptejte nakrimpovani u firem delajicich kabelaze.

> Hoci mail má 78kB, mne sa ziadna priloha neukaze.

V TB se mi ukazou 4 prilohy, mezi nimi i "oblibeny" winmail ale je tam i
png ze ktereho jsme tipnul typ konektoru.

Pavel