poskozena MBR nebo FAT ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Říjen 28 09:32:09 CET 2012

Zapomněl jste nám sem poslat křišťálovou kouli.

JAK nenabootuje? Co to píše? Pár měsíců zpět tu proběhla poměrně
vyčerpávající diskuze na toto téma.

Mě se stává u IBM totéž, stačí nabootovat linux z CD a nainstalovat ho do
jiné partišny na tomtéž disku (nic jiného mi totiž nezabralo). Nebádám proč,
je to rychlé a zabralo mi to už 2x. Linux mám Mageia 1 Gnome live.

----- Původní zpráva -----
Od: "Ondra hwnews" <caha010 na gmail.com>

Zdravim vsechny pritomne, temer pravidelne v intervalu pul roku se mi na
notebooku DELL stava, ze proste nenabootuje. Kdyz disk vyndam a pripojim k
jinemu pocitaci pomoci adapteru USB/IDE, tak disk vcetne adresaru je
normalne citelny. Nedari se mi prijit na to, co se vlastne stane a hlavne
nedokazu tuto zmenu napravit. Vzdy si jen stahnu adresare s daty a nasleduje
instalace systemu Win XPpro. Disk je rozdelen na logicke C a D.

Nemate prosim nekdo tuseni co s tim ?