Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Aleš Horký hwnews na roshor.com
Neděle Říjen 28 07:38:05 CET 2012

Dobry den

Dispenzer mam taky - v digitalni verzi a moje zkusenosti jsou tyto:

- opakovanost davky zalezi na nastaveni - nizsi tlak a vetsi čas je vetsinou
lepsi jelikoz se eliminuje
casove zpozdeni ventilu ktere neni vzdy stejne, ale nesmi se to prehnat.
Pouzivam casy
kolem 0,15sec (podle velikosti padu)

- zavislost na teplote je dosti znacna. Pokud davkovaci jehlu chytnete na
par sekund rukou
tak se mirne zvetsi davka. Nektere osazovaci automaty, ktere maji toto
jednoduche davkovani maji
kartusi temperovanou

- pokud se davkuje z poloprazdne kartuse, je treba mirne delsi cas, ale je
to zanetbatelne, jelikoz
tu kartusi vyprazdnujete hodne dlouho a stejne si musite na zacatku
davkovani nastavit dávkovač.

- pouzivam vetsinou konicke plastove jehly kal. 25 pripadne kal. 22

- pouzivam pastu KOKI nebo WARTON a je to bez problemu.

- do meho dispenzoru jsem si napsal svuj firmware, jelikoz mi vadilo, ze
prepinac poctu davek je
na zadni strane, a prepinac mezery mezi davkami je na celnim panelu

- shrnutí - funguje to dobře, ale pokud osazuji vic kusu, tak si radeji
vyleptam sablonu.

AH