Je realne vytisknout kostru na vystupni trafo EI40 pomoci reprap ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Říjen 28 02:29:02 CEST 2012

 28.10.2012, 2:21:42

Nejak to byt upevneno musi, nebo prinejmensim by melo a EI40
je uz docela velke. Jiste to jde i izolovane, ale ocelovy svornik byva
nejcastejsi reseni.
Jestli to v konkretnim pripade necemu vadi nebo ne, to zde nerozhodneme.
Jen jsem chtel naznacit ze i ta pertinaxova kostra ma nejake limity a
ani mechanicky zpusob vyroby je vzdy neodstrani.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz