Re: Bankove prevody SK-CZ Was: Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt naosvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

V P vvitty01 na seznam.cz
Sobota Říjen 27 22:59:55 CEST 2012

Ale to jsem prece nerekl ! Pro 90% lidi poskytuje plne postacujici sluzby.

Ale resily se tu zahranicni platby jako super vyhoda FIO (a ano, pokud je to v ramci EURozony, tak je skutecne nejvyhodnejsi), tak uvadim souvisejici duvod na to, proc treba me nestaci jako jediny ucet a mam FIO jako druhy ucet.

Mimochodem, za posledni rok jsem v Ceske Sporitelne na poplatcich zaplatil celkem 25,50 + jeste 4x 12.- za vypis a 4x 9,50 za jeho poslani... kdybych jej z ruznych duvodu nechtel v papirove podobe, tak bych byl na cene jednoho piva (a to tam mam pomerne dost prichozich / odchozich plateb kazdy mesic).

V.