OT: W7 iso (bylo: Re: [OT] FS Lifebook A530 Recovery DVD)

Pátek Říjen 26 22:04:31 CEST 2012

No ja jsem z toho ponekud rozladen, mam pocitac s legalnimi windows a
neni jednoduche najit iso, kterym ho legalne preinstalovat???
Abych rekl pravdu, nemam moc naladu hledat pul dne na netu, to tam radsi
vrazim tu MSDN verzi a na nejakou legalnost se v....