OT: W7 iso (bylo: Re: [OT] FS Lifebook A530 Recovery DVD)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Říjen 26 20:55:42 CEST 2012

Na "strašně blbě" obvykle funguje Google v kombinaci s hlavou a vhodnými
klíčovými slovy...

http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w7itproinstall/thread/c0e78d7a-883d-4caa-a8c0-1e127a14612a

(http://www.google.cz/search?hl=cs&safe=off&site=webhp&source=hp&q=windows+7+iso+site%3A.microsoft.com)

Netuším ale, zda je to ono, ani co se týká jazykové verze atd.

Windows mám naposledy XP a doufám, že to ani jinak nebude. Tučňáků je
dostatek na výběr dle vkusu.

---
Jirka