MPPT regulator Re: Solarni nabijecka

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Říjen 26 17:27:40 CEST 2012

Cetl jste na co chci ten 20W panel pouzit? Potrebuji s tim ukrmit GSM
alarm, ktery zere obvykle kolem 0.12W prikonu.

Duvodem proc tam ten panel chci je ten, ze kdyz tam tu baterku necham
jen vybijet tak v okamziku kdy alarm nahlasi, ze je vybita (a ja se tam
nemusim dostat) a tu noc prijde mraz tak rano tu baterku muzu hodit
rovnou na sberny dvur.

Jste schopen mi rict, ze to ten panel v celozimnim prumeru neda tech
0.12Wh? Me by to bez problemu stacilo.