MPPT regulator Re: Solarni nabijecka

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Říjen 25 22:54:10 CEST 2012

No tak koukam ze to je nemlich uplne stejny. Aspon ta silova cast. Asi
je to celkem logicke pouziti toho budice - je na to vcelku idealni s tim
rozsahem napeti co ma. No tak aspon je to o duvod to opravdu zkusit.

Ja ale nebudu pouzivat ten snimaci odpor s OZ. Pri cene toho Allegra
kolem 100Kc s tim, ze nemusim resit ten pidimalej odpor a navic jako
bonus uz z toho leze zkalibrovanej napetovej vystup jen ho pichnout do
ADcka v MCU.

Musim se kouknout zda tu nejakou IR2104 vyhrabu abych to zusil nejak
zbastlit a vyzkousel jake parametry se daji dosahnout s takto postavenym
menicem. Pokud to ma mit ucinnost 70% tak to vyjde nastejno jako nejakej
obycejnej PWM regulator. Navic se to pri 200W roztavi. ;-)