MPPT regulator Re: Solarni nabijecka

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Říjen 25 18:19:09 CEST 2012

No ja si take rikam, ze to zvladne ukocirovat jedno MCUcko za 60Kc a to
mi to jeste muze posilat okamzity dodavany vykon a bilanci in/out nekam
pres UART.
Zvlast kdyz jsou k mani ty uzasne snimace proudu od Allegro. Muzu merit
to co do baterky davam i to co z ni beru.

Algoritmus uplne trivialni - hejbnu nahoru a dolu, pokud oboji horsi tak
zustavam jinak prechazim na lepsi stranu.

RV