MPPT regulator Re: Solarni nabijecka

Čtvrtek Říjen 25 17:46:10 CEST 2012

Taky mám jeden panýlek 100W a vymýšlím k němu nějakou regulaci. Původně
jsem MPPT považoval za zbytečnost, ale pak jsem se hluboce zamyslel, že
by tato funkce šla udělat jednoduše analogově. Pokud budu na nějakém
nízkém kmitočtu o trochu modulovat převodní poměr měniče a budu
synchronně vyhodnocovat zvlnění výstupního proudu, pak pro převodní
poměr pod a nad maximem najdu ve výstupním proudu tento kmitočet ve fázi
nebo v protifázi a podle toho můžu řídit šířku impulzů. Na maximu ten
kmitočet ve výstupním proudu nebude. Stačí na to analogový multiplexer a
nějaké operáky. Kalašnikov byl taky jednoduchý a jaký měl úspěch. No né?
Anděl