Vyvojove prostredi a registrace u TI

Čtvrtek Říjen 25 08:45:48 CEST 2012

Jak posledni dobou pozoruju, tak programovani techto ruznych GUI se riti
do .... IMHO se jedna o poslepovani vsech moznych modulu napsanych pokud
mozno v co nejmene efektivnim jazyku, Java je pritom jeste mozna dobra
volba, ktere navic potrebuji k provozu runtime prostredi giganticke
velikosti. Take se tyto moduly vyznacuji potrebou neuveritelneho
mnozstvi malinkych souboru s XML a podobne, takze instalace se trosku
tahne a spousteni taky... No ono se v tom dobre "programuje" tedy spis
sestavuje a zvladne to kazdy kdo najde na pocitaci mys a mozna jeste
klavesnici, ze...
Nikdy jsem tomu nechtel verit, ze to reknu, ale zlaty Microsoft nakonec,
.NET je proti tomu vzor efektivity.