Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Říjen 24 13:11:00 CEST 2012

2012/10/24 Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com>:
> Vdaka za info. Takze ked to ma byt cele v poriadku, tak treba ratat aj
> s kolotocom okolo dph a cla, co ma dost odradza. To je vyhoda toho
> pragoboardu, clovek zaplati a ma vsetko, uz sa nestara co a ako.
> Akurat ta cena 20E za 1dm2 je neporovnatelna s tym cinanom...

Mne z Ciny tiez vzdy prislo vsetko bez preclievania az domov, aj
objednavka za cca 100eur. Ako uz bolo uvedene, cinan na balicek napise
vzdy nizku cenu.

Mam ale aj skusenost s colnicou, ked som raz objednaval volaco s
vyssou cenou z USA, cena na baliku bola uvedena spravne (amici si asi
nedovolia klamat). Z USA to slo uz neviem akou dopravnou sluzbou, ale
na Slovensku to prevzala UPS. Kontaktovali ma mailom, ze zasielka je
na colnici, aby som elektronicky poslal doklad o zaplateni - staci
potvrdzujuci mail z PayPalu + scan podpisaneho splnomocnenia pre nich
(formular poslali, vypisal a podpisal som, oscanoval a poslal mailom).
Potom som cakal asi 2 tyzdne na preclenie, UPS mi balicek dorucila a
separatne prisiel platobny prikaz z colnice na clo+DPH. Ziadne
behanie, ani ziadne dalsie poplatky.

miro