Solarni nabijecka

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Říjen 23 11:49:47 CEST 2012

 Dobry den,

priamo taky obvod nepoznam, ale pozrite si obrazky
http://www.google.de/search?q=energy+harvesting+circuit&num=100&hl=de&safe=off&prmd=imvnsb&tbm=isch&tbo=u&source=univ
mozno tam najdete nejaku inspiraciu.

A nedavno bolo v Elektore zapojenie blikatka s bielou LEDkou na 1,5V clanok. Po uprave by to mohlo ist aj na 12V. V pripade zaujmu pohladam a poslem. Hladam... posielam: http://www.b-kainka.de/bastel59.htm

Richard Kaliciak