[OT:] Programatorsky editor pro Android

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Říjen 23 11:21:29 CEST 2012

On Tue, 23 Oct 2012, Pavel Kutina wrote:

> jelikoz nejak zvazuju porizeni Androidiho tabletu, docela rad bych na nem mel
> i veci "k praci", predevsim nejaky slusnejsi editor (v podstate stejne

Mam androidi tablet a musim rict ze mi to pripada spis jako zajimava
hracka nez vec na praci. Nejsou pro to vhodne aplikace - zadarmo jen
veci na hrani. Dokonce ani google sketchup na to neni :-(

> Dalsi vec, ktera se na to primo vaze, je nejaky lepsi FTP klient (idealne
> neco jako FileZilla) - a kdybych chtel bejt hodne nenazranej, tak by se mi

Bida s nouzi. Ja se v tom hrabu tak ze si na tom spustim ssh droid
a prehrabuju se v tom vedle z PC pomoci WinSCP .