Solarni nabijecka

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Říjen 22 19:56:33 CEST 2012


To tady snad ví každej. Ta baterka už má přes 10 let, dostal jsem ji asi 
před 8 lety jako mrtvou (pár měsíců jsem ji probíral), sice v létě je pořád 
v pohodě, ale přece jenom, nechci aby umřela nečekaně. Mám druhou (taky už 
ne nejmladší, ale OK), v mrazu ji měnit se mi moc nechce, tak se tomu snažím 
předejít a zároveň jí prodloužit život.

Stát se může leccos, hlavně když se s autem delší dobu nejede, odpaří se z 
toho správného válce benzín (kompresi neudrží věčně), čerpadlo pustí sloupec 
v hadičce zpátky do nádrže, karbec trochu vyschne, no a pak takové 
startování není brnk, ale musí mít motor švih, aby se čerpadlo hnané 
stlačeným vzduchem z motoru chytlo a odlepily se mu válečky. Pak načerpá 
benzín do karbecu, bez toho mi totiž motor nenastartuje.


----- Původní zpráva ----- 
Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>


Pockejte, co mate za auto??? Pokud je vsechno mechanicky a elektricky
relativne OK, tak by nemel byt problem nastartovat ani v -20 u nafty a v
-30 u benzinu... Ja mam nejvetsi problem se do auta dostat, pak uz mam z
99% vyhrano ;-)

Dne 22.10.2012 18:28, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> To je jasné, že to baterku vybíjí, mě šlo o to, jeslti s tím má někdo 
> praktické zkušenosti se zlepšením vlastností aku v zimě? Jeslti za noc 
> ztratí 100mAh vůbec nevadí, pokud bude lépe startovat než bez dotyčného 
> obvodu.



Další informace o konferenci Hw-list