Solarni nabijecka

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Říjen 22 14:55:36 CEST 2012

Ten Vas popis je IMHO nejaky trochu zmateny, ale kazdy elektronikou osetreny panel ma v sobe menic, ktery se snazi z panelu vyzdimat za jakychkoliv podminek maximum energie. Samozrejme i takove menice maji svoji nestoprocentni ucinnost, takze zakonite pri procesu dochazi ke ztratam.

Trvaly odber auta v idle stavu je v radu jednotek az nejake desitky miliamper, takze aby takove dobijeni z poulicni lampy vubec fungovalo, musel byste z panelu vytahnout alespon tak 0,5W  (cca 40mA na 12V). Jiste, ze to pujde, ale obavam se, ze budete muset mit hodne kvalitni panel minimalne pres celou strechu auta a zaparkovat pod hoooodne intenzivnim kandelabrem.

Na mesicni svit zapomente, rika se, ze za uplnku dava cca 1mW/m2 :-))

Jakub Serych