uprava lambda sondy pro E85

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Říjen 20 22:35:06 CEST 2012


Teorie je sice krásná, ale ve skutečnosti jezdí s tím levněji, protože E85 
umožňuje změnit styl jízdy a řadit při daleko nižších otáčkách.

Umí mi někdo odpovědět na otázku, zda-li stačí odporem pošoupnout napěťovou 
úroveň, nebo je potřeba něco jiného? Lambda pro N95 je 0,91 a E85 je 0,8, 
takže když ji popostrčím tak, že u 0,8 bude vypadat jako že má 1,0 (popř. 
0,91), tak to je žádoucí stav.


----- Původní zpráva ----- 
Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>


Myslim, ze je chyba v zadani, lambda sonda vzdy detekuje stopy O2, u E85
je spis problem v tom, ze je potreba ho do valce nakrmit vic, protoze ma
nizsi vyhrevnost. Takze ve vysledku je nesmysl na nej jezdit.
Dne 20.10.2012 21:23, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Dobrý den,
>
> chtěl bych upravit korekci lambdy tak, aby při hodnotě 0,8 (optimální 
> hodnota pro E85) si řídící jednotka myslela že má 1,0, ale nějak bych 
> potřeboval trochu nasměrovat jak to udělat - bude stačit paralelní či 
> sériový odpor, nebo to bude muset být sofistikovanější řešení?



Další informace o konferenci Hw-list