Knight Rider realitou

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Říjen 20 00:02:31 CEST 2012

Teď ještě zbývá dodat, jakpak že se ta kniha jmenuje?

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>

Původní zpráva ze dne 19.10.2012 od Jiri Foldyna:

> Ohledem pravidel silničního provozu mě zaujala série článků JUDr.
> Berana na toto téma. Zdálo se mi to nejen fundované, ale i čtivé a
> dobře vyargumentované. Odkaz:
> http://www.autoweb.cz/beran-pravidla-silnicniho-provozu-proc-nefunguji-cast-i/

Debata utichla. Všichni čtou :-) Mimochodem, já mám kdesi v knihovně
zajímavou knížku, kde je mnoho napsáno právě o materiální stránce
přestupku - tj. například překročení rychlosti, kdy nebyl poškozen
žádný právem chráněný zájem, tedy se o přestupek nejedná.