Knight Rider realitou

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Říjen 19 18:04:33 CEST 2012

Jojo, to by byl opravdu skvělý bezpečnostní prvek, zvlášť na okreskách, když
je třeba předjet pilota jedoucího 75km/h, ale ouha, v devadesáti zabere
omezovač, takže kilometrová rovinka bude na předjetí málo...
Ostatně je vůbec někde přehled, kolik smrtelných nehod bylo zaviněno vysokou
rychlostí? Pokud takový přehled bude, spíš tam bude nicneříkající
nepřizpůsobení rychlosti jízdy stavu vozovky, takže sice jsem jel devadesát,
protože mně to motor dovolil, ale bylo mokro a ta zatáčka je i v sedmidesáti
moc prudká, tak jsem to prostě nezvládl. To by ten systém zohledňoval jak?