Knight Rider realitou

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Říjen 19 14:18:24 CEST 2012


Nedokazete,

pretoze abs vyrovnava rozdiely v brzdnych ucinkoch jednotlivych kolies.
este horsia situacia je ked su vzadu bubny namiesto kotucov.
predne uz flekuju ale zadne este ani nahodou.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Friday, October 19, 2012 2:12 PM
To: HW-news
Subject: RE: Knight Rider realitou

ABSka reguluje brzdeni, kdyz to prevedeme do elektrikarske reci "PWMkou". Kdyz "umite" brzdit, dokazete na suche bezproblemove silnici drzet brzdu tak, ze se kolo tesne jeste nezablokuje, nebude to delat: brzdeni na maximum, zablokovano => odbrzdeni, odblokovano => brzdeni na maximum atd. 

Oproti tomu na kluzkem povrchu je hranice blokovani kola tak nizka, ze to neuregulujete linearni regulaci a budto pouzijete onu PWMku v rytmu max nekolika Hz vy nohou nebo v rytmu desitek Hz daleko presneji ABSka, takze tam je ABSka samozrejme ucinnejsi.

Jakub Serych

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] 
> On Behalf Of Martin Záruba
> Sent: Friday, October 19, 2012 1:42 PM
> To: HW-news
> Subject: Re: Knight Rider realitou
> 
> Naprosto se nechci hádat, jsem jen zvědavý. Co budu dělat jinak, než 
> jak to dělá ABS, jestliže umím brzdit?
> Martin Záruba

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list