Knight Rider realitou

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Říjen 19 12:43:55 CEST 2012

Mně teda škola smyku nic moc nepřinesla, to bych tam musel být týden v kuse,
abych si ty manévry zažil. Daleko víc mně dala teoretická část. Navíc za tu
dobu mám čtvrtý auto a každý se bude chovat jinak (náhon, hmotnost,
asistenti, kola,...), takže by to znamenalo zajet tam s každým. Celkem drahá
záležitost s minimálním přínosem...