Knight Rider realitou
Jaroslav Lukesh
lukesh na seznam.cz
Pátek Říjen 19 11:45:08 CEST 2012
aby zatočilo auto na ledě, musíte zatáhnout ruční brzdu (zadní kola), ale
reakci si napřed někde vyzkoušejte, napřed nic a pak je to hned.
pokud zatočíte a jede to na sněhu rovně, sundejte nohu z plynu a pozor -
zatočí to fakt hodně rychle (podle vrstvy a mokrosti sněhu, když je těžký,
je to úplné překvápko)
pokud zatočíte na asfaltu a myslíte že to neprojede, přidejte plyn, ale
bacha na opačný smyk, jak ho dostanete, pod plynem škubnout volantem a kola
na opačnou stranu ven ze zatáčky, škubne to hodně s krkem, tak se na to
připravte.
pokud zatočíte na ledu a jede to rovně, musíte zkusit co zabere - brždění
motorem v nízkých otáčkách, spojka, lehce přidat, hodně přidat, popř.
zkombinovat s ruční brzdou (zadní). Záleží na tloušťce ledu a popř. co je
pod ním. Když je tlustý a hladký, tak zabere spojka a ruční brzda. Tu ruční
brzdu můžete nechat zatáhnutou při tom zkoušení co zabere, ale jak to
zabere, hned povolit.
----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
Dne 19. října 2012 10:42 Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz> napsal(a):
> Ale statisticky bude na tom lepe auto z ABS. Hlavne pro lidi co jezdi
> malo.
> Ze na ledu ABS nebrzdi? A auto bez ABS na ledu zabrzdi?
Jsem jel tak do 20km/h a na tý ledovce to ani pořádně nebrzdilo ani
pořádně nezatáčelo ;) Mám ABS, nevím, jak by se to chovalo bez něj, s
ním to zatáčelo aspoň trochu.
Další informace o konferenci Hw-list