Knight Rider realitou

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Říjen 19 09:48:53 CEST 2012

Asi jsem se nevyjádřil přesně, EPS se mě líbí, ale není dělané např. na
slalom. Když to zkoušíte/blbnete (ovšemže, tam kde nikoho neohrozíte),
tak to jen komplikuje jízdu. Ano to auto na něco takového není
navrhované, bohužel se předpokládá, že silice jsou děroprosté a
zvěřeprosté. Takový slalom mezi vysokou na suché vozovce (prase se znaží
alespoň přeběhnout, ale srny vám klidně přebíhají sem a tam) je pak
ještě větší adrenalin, než by musel být.

Netvdím že ABS, EPS a podobně jsou na nic, jen že na funkci mají málo
infomací, aby v některých situacích (a to převážně kritických) nebyly
kontraproduktivní (až se smrtelnými následky).

4 roky jsem pracoval na údržbě a vývoji posilovačů řízení. Vím s jakými
omezenými vstupy a časem a výpočetním výkonem se musí pracovat. Není
technicky možné systém nastavit tak, aby v některých situacích nebyl na
škodu. Ale zákazník to požaduje.

ced