Knight Rider realitou

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Říjen 19 09:39:51 CEST 2012

Octavka do poradneho kopce ukazuje spotrebu kolem 10 - 13litru a je jedno
jestli jedu 130 nebo 80. Navic kilometr nebo dva do kopce se nemuze nejak
vyrazne projevit na celkove spotrebe.
Kdyz chci mensi spotrebu tak jedu pomaleji. Na kratkych tratich stejne
nezalezi jak rychle jedete, staci jeden semafor nebo traktor a ziskane
minuty jsou v haji.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Martin Záruba" <swz na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, October 19, 2012 8:51 AM
Subject: Re: Knight Rider realitou

I já mám s tempomatem o trochu vyšší spotřebu. Myslím, že je to z toho
důvodu, že on se snaží rychlost udržet za každou cenu. Bez něj pojedete do
kopce trošku pomaleji a spotřeba vyjde menší.
Co mě ale víc vadí, je vlastnost, že při sebenepatrnějším přibrždění se
tempomat vypne. Myslím, že by to mělo fungovat tak, že při velmi mírném
brždění (spíše při pokusu o brždění) by sice tempomat ubral plyn, ale pokud
bych uvolnil brzdový pedál, zůstal by na rychlosti, která je při uvolnění
brzdy. Takto by při jízdě v koloně šlo snadno srovnat rychlost s autem před
sebou, které má tempomat nastavený trošku pomaleji. Já vím jde to i tlačítky
+-, ale to mi připadá trochu těžkopádné.
Martin Záruba