Knight Rider realitou

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Říjen 19 09:32:15 CEST 2012

Já tři a moc se mi to nelíbí. Ale možná je to i tím, že jsem řídil
spoustu starých kraksen včetně těžkých vozů (nákladních) po mizerných
cestách a nikde ABS nebylo, tak jsem si zvykl brzdit tak, abych zastavil
a hlavně kontrolovat jak to brzdí. Když bylo horší počasí nebo zimě jsem
si zkusil jak jsou na tom brzdy (kalibrace :-) a přizpůsobil se. Tak
kalibrace podle mě ABS chybí.

Nežertuji, ale dost záleží na povrchu. Mokro, sníh -> pomáhá, led -> za
pomoc na vodě a sněhu absence brzdění nestojí. Je to možná dáno jízdními
návyky, možná tím že pro osobní dopravu preferuji lehké vozy (jen je
sehnat, BMW M3 je poněkud finančně mimo mojí ochotu :-).

ced