VGA kabel

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Říjen 19 08:17:14 CEST 2012

6 zil staci monitoru, delal jsem par scandoubleru s CPLD a vic nebylo treba.

otazka co PC a jeho grafika, mozna bez I2C nevi jestli ma pripojeny monitor.

Pavel

----- Original Message -----
From: Kuba Jan
To: HW-news
Sent: Thursday, October 18, 2012 11:57 PM
Subject: Re: VGA kabel

Teoreticky by melo 6 zil stačit: R,G,B, Vsync, Hsync, zem, ale asi to tak
jednoduche nebude.
Tady tech signalu je podstatne vic:
http://en.wikipedia.org/wiki/VGA_connector
i kdyz asi  ne vsechny jsou potreba.

Na cernobily VGA co jsem kdysi pouzival k memu prvnimu PC 386/DX40 jsem
pouzil kabel od nahravani magnerofonu - 4x stineny kablik a fungovalo to.
Ale tenkrat jsem to bastlil, protoze to neslo koupit.
Co vam dnes brani to koupit hotove a zajiste funkcni:
http://www.alza.cz/kabel-pripojny-vga-k-d39990.htm
http://www.atcomp.cz/zbozi/belkin-vga-svga-kabel-1-8m/detail.aspx?p=z:87692