Re: Kurvítka - článek na Novinkách

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Říjen 18 21:07:32 CEST 2012

WIN XP. Prvotni verze bezi na cemkoliv pomerne rychle, ale po nahrani
aktualizaci je to beznadejne pomale.
No aspon ze uz nema Microsoft monopo. IOS a Android mu jdou po krku. Android
mam v telefonu, prekvapila mne rychlost a mala chybovost. Takze to jde kdyz
se chce. Totez plati pro Kindle.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Pikulik" <picom na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 18, 2012 8:36 PM
Subject: Re: Kurvítka - článek na Novinkách

V práci nám s odstupem jednoho roku montovali nové výtahy.
Napřed každý výtah jezdil samostatně. Potom ovládání propojili a teď
musím čekat až přijede nově instalovaná kabina ze 6. patra i když
je starší kabina v přízemí. Počítač se snaží asi srovnat moto-hodiny.

Nevím jak výtah pozná ve kterém je patře, ale paní co hlásí patra se
několikrát do týdne splete. Místo 5. patro např. 28.patro (budova má
šest pater)