Kurvítka - článek na Novinkách

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Říjen 18 14:28:25 CEST 2012

Zdravím,
  a myslíte si, že to globálně něčemu pomůže ? Pokud se takto začnou lidé
chovat, podle mne se stane jen to, že třeba někdo, kdo měl dříve Sony, si
teď koupí Panasonic a někdo, kdo měl Panasonic, si zase koupí Sony... Takže
pokud kurvítka dávají všichni (o čemž může být nějaký tajný kartel atd.),
je úplně jedno, jakou strategii budou kupující volit... Nebo mi někde něco
uniklo ?
  Zdraví Pavel