lih+voda

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Říjen 18 12:53:05 CEST 2012

Dňa 18. októbra 2012 12:43, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:

> Myslim, ze som uz videl to ine poradie resp. nieco nad tym "defaultom", ale neviem si spomenut, co a kde; mozno kecam.

Nevylucujem, preto som zas doporucil vyskusat si to na niektorom
viditelnom okne :-)

Poradie poloziek je dane v resource subore a nema preco sa pri
lokalizacii menit. Toto "zakladne" systemove menu je navyse nezavisle
od aplikacie. Aplikacia si don moze pridavat polozky, pripadne
zakazovat. Je to praca navyse a vnasa nestandardne prvky do
standardnych navykov, nuz ale obcas sa s tym da stretnut. To bude aj
pripad, ktory popisujes.

miro