lih+voda

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 18 12:09:09 CEST 2012

Klik pravým tlacítkem mysi mi u okna mimo obrazovku nabídne jen
Minimalizovat a Zavrít (Alt+F4). Nic víc. Kdyz je okno na obrazovce, je tam
i nabídka Presunout. Takze u okna mimo obrazovku mi funguje Alt+Space, P a
pak sipky. Nevím ale proc se nezapamatuje poloha okna po ukoncení programu a
po opetovném spustení opet mizí mimo obrazovku. Asi to bude stejná firma
jako u rejstríku vozidel....
AZE

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 18, 2012 12:00 PM
Subject: Re: lih+voda

> pak P

ale len v CZ(SK?) win ([P]resun?). V EN je to M, v madarskom a arabskom
ktovie... :-)  Toto je bohuzial zalezitost tupo urobenej lokalizacie (*).

Mirov postup je zase zavisly od poradia poloziek v menu okna, co nemusi byt
vzdy rovnake (aj ked vacsinou je).

Je lepsie ten postup popisat tak, ako pisal pan kolega Michal, ze cez
kontext menu z listy, t.j. na liste kliknut pravym tlacitkom mysi a vybrat
[M]ove/presun/habrdabidab.

wek

(*) Moja oblubena anekdota v suvislosi s lokalizaciu: prva lokalizovana
verzia win co si ja pamatam bola 3.11 (este len do CZ), a ked som to
prvykrat videl a chcel z neho odist, tak sa vypisalo okno "Tohle je konec
vasi prace ve Windows [OK][Cancel]". Potesil som sa; ale bohuzial sa
ukazalo, ze to nie je pravda... :-|