OT: cistenie prevodov

Petr Wilhelm petr.wilhelm na gmail.com
Čtvrtek Říjen 18 08:40:52 CEST 2012

Hezky den

Delam to podobne, ale vubec nesundavam, jen otiram hadrem. ty 3000km to
vetsinou vydrzi. Kdyz jsem jeste mel prevodovku tak jsem, memel sundany
retez nikdy a myslim ze novy majitel ho take jeste nesundal(vice 10
000km). Jinak na rozumy doporucuji bike-forum.cz jen se musite prokousat
balastem.

Petr Wilhelm