OT: Nefunguje dalkove zamykání auta.

Středa Říjen 17 23:03:13 CEST 2012

Nevite někdo cim to je? :-)

Peugeot? Resp. Francouzsky auto??? Asi 3x jsem mel a elektrickou
instalaci delaji opravdu zajimave, vrcholem bylo, kdyz jsem pul dne
zkoumal, proc nejde proud od spinace zpatecky k zarovce vzadu asi pres
10 konektoru (kdyz me vyhodili z STK) a pal jsem proste natahnul novy
drat skrz cele auto od spinace po svetlo a bylo to OK ;-)