Re: Převodník CAN - USB

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Středa Říjen 17 17:58:43 CEST 2012

Dpbry den,
ano, s timto prevodnikem co nabizi p.Poucha mam v podstate pozitivni zkusenosti.
a to tak ze API funguje (pod C bez problemu. do pascalu/delphi jsem
jej fukcne nedostal).
co se tyka rychlosti - zkusenosti mam jen s 250kb provozem.
(samozrejme na 1Mb funguje take, ale jestli by utahl plne zatizeni
sbernice to nevim).
dodavany ovladaci SW je ok.
Osobne jsem se setkal jen s jednou potizi a to ze jsem mel problem mit
v PC najednou tento prevodnik a nejaky USB2RS232 prevodnik. bud jeden
nebo druhy.  ale uz jej mam nekolik let, takze toto uz nemusi byt
relevatni.
S pozdravem
T.Mainzer