Re: Cyklický režim VRLA akumulátorů

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 17 13:42:20 CEST 2012

 17.10.2012, 13:31:13

Obavam se, ze tak jednoduche to zase nebude, zvlast pokud by jste
chtel alespon priblizne dosahnout deklarovanych parametru.
Ovsem i olovo pri nabijeni 0,4C, 2V na clanek, ma k optimu hodne
daleko, coz se na zivotnosti a parametrech zakonite projevi.
IMHO, pri cene aku > 10kKc uz se vyplati, venovat jim trochu pece.
Ale jsou to konec koncu vase penize.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz