RE: fabia vedení svazků kabelů

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Středa Říjen 17 10:52:09 CEST 2012

Mne tak kedysi dávno prestalo svietiť horné brzdové svetlo u felicie. Niekde
tam v karosérii, či pod obložením bolo miesto, kde sa to delilo do všetkých
brzdových svetiel. Pýtal som sa na rôznych webových stránkach kde mi nikto
nevedel poradiť ale okamžite sa na mňa "zavesilo" plno ľudí, ktorí to tiež
hľadali. Kvôli takej blbosti som to musel dať do servisu, kde ma tiež
prekvapili, lebo to nevedeli  a riešili to natiahnutím nového vodiča z
bočných brzdových svetiel, čomu som sa chcel vyhnúť. V dokumentácii to
údajne nie je preto, že vedenie vodičov sa občas mení. P.B.