Textovy editor s podporou pre C/C++

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Říjen 17 10:50:53 CEST 2012

Já se nevnucuji, já si počkám ,předvedu, a občas se někdo chytne :-)

Nadruhou stranu používám ho už přeze 8 let a pořád objevuji něco nového.
  Dokumentace je dobrá, ale ne dokonalá, občas je déle něco hledá.

Má to ale jednu nevýhodu. Pokud si na něj zvyknete, tak pak editace
textu většího rozsahu např. v Eclipse je dosti nepohodlná.

Ale neznám jiný editor, který jde nastavit (dobře naprogramovat) pro
používání na více monitorech (ano, jsem fanoušek gimpu v originálním
okýnkovém vydání).

Nevíte, jestli mají i jiné editory kontrolu pravopisu v komentářích?
Ne že by mě to nějak zajímalo, ale jsem zvědavý.

ced