OT: Nefunguje dalkove zamykání auta.

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Středa Říjen 17 10:11:14 CEST 2012

Taky mám taková místa. Brno, parkoviště Veveří-Šumavská (v podstatě po
celé jeho ploše) a parkoviště před buduvou Kovotermu (začátek Cejlu, tam
se tomu ale moc nedivím, je tam vysílačů až hrůza).
Spektrák jsem zatím z nikoho nevydyndal, abych se podíval co a _odkud_.
Stejně nevím, jestli by se s takovou vědomostí dalo něco účinného
podniknout.
To první místo mi celkem vadí, bývám tam velmi často a v podstatě to tam
vůbec nechodí.

   TomM