STM32F0 timer3

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Říjen 17 10:02:02 CEST 2012

Ahoj,

Dňa 16. októbra 2012 23:37, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:

> No, som unaveny, tie timery su skutocne velmi komplikovane a bolo by to vela pisania, a najma by bolo treba si to poriadne premysliet. A ako vidis, robim aj vela chyb, takze by to mozno ani tak velmi nepomohlo.
>
> Ale co je asi najdolezitejsie, tieto veci su u mna motivovane dost emocionalne, no a ja tie timery obdivujem, chapem preco su take ake su, ale nemam ich rad.

Vdaka za odpoved. Ked potrebujem zrelaxovat, tak jednoducho vypnem
uplne, teda nerobim nic, alebo zacnem robit nieco manualne. Napriklad
vcera som si cital konferu, lebo uz ma nebavilo cumiet do monitora a
skopu. Vcera som totiz prisiel na obmedzenia mojho low cost
osciloskopu a bol som z toho tiez dost unaveny. Trvalo mi dva dni nez
som prisiel na to, preco mi nezobrazuje moj softovy trigger... A bolo
toho este viacej. PSpad, potom som zistil, ze kazda verzia kompilatora
kompiluje inak, odpalil som pin integracu. Bol naozaj najvyssi cas
vypnut. Zial ventilovat nahromadeny adrenalin polhodinovym prebehnutim
sa po cerstvom vzduchu uz dost dobre kvoli clenkom nemozem.

No nic idem letovat, lebo ten moj bastel nikdy nedokoncim....

A.