Textovy editor s podporou pre C/C++

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Říjen 17 09:37:07 CEST 2012

PSPad je totiž wrapper nad nějakým editorem, taky jsem po něm chtěl skládání
kódu (zabalí X řádků do jednoho, takže vidíte jen první řádek bloku - třeba
cyklu).

A co na programování jiného? Vždyť tady šla řeč o přechodu na IDE, ale
nakonec se stejně vrátili k texťáku. Taky jsem tak dopad. Jinak existuje
linuxové KDE pro wokna, kde je i ten kate editor, ale to načtení je moc
pomalé, nedělám dlouhé bloky kódu, mám plno "reusable" souborů do 40k
(většinou kolem 10k). Někdy ale fakt píšu znova co jsem už někdy napsal,
protože to po 7 letech už nemůžu najít, na to by se IDE hodilo, ale bylo to
tak pomalé, že se s tím nedalo dělat.

A ty makra jsou hodně dobré, ač je jich žalostně málo (na přímé vyvolání
klávesou).

----- Původní zpráva -----
Od: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>

PSPad obcas zamrzne; PSPad nevie (ok, nie som si isty sucasnou verziou.
Nevedel) prepnut medzi txt a hex zobrazenim bez skomolenia koncov
riadkov. To som autorovi pisal, odpoved bola, ze co chcem od free
editora, v ktorom pouziva free komponenty. Ten mail mam v praci ulozeny.
Takze odtial-potial. Na to ze je free vie vela veci, s tym vedomim ho
pouzivam a som spokojny. Ale za seriozny nastroj na vyvoj ho nepokladam.