Textovy editor s podporou pre C/C++

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Říjen 17 09:33:03 CEST 2012

Tak daj nejaky tip na lepsi editor. Keby som vedel ako nastavit
externy kompilator v starom visual c++ v6 alebo v novsich verziach,
tak by to bola tiez dobra volba. Zial neviem...

Zvykol som si na svoje bastle pouzivat stary edit zo systemu a na
kompilaciu vlastne bat-subory. Z tychto windows editorov je PSpad
dobry, zial ma svoje chyby. PSpad a ten editor, co som pisal, ze mi
tiez vyhovuje, mi na pisanie staci. Nepisem dlhe zdrojaky ani velke
molochy na PC a snazim sa vpratat do 8k kodu a 256 bytov ram, takze to
mas asi 350 - 400 riadkov kodu v C.

A.