Textovy editor s podporou pre C/C++

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Říjen 16 20:25:06 CEST 2012

Dakujem vsetkym za tipy. Vyskusal som viacere odkazovane editory, ale
tento sa mi pacil svojou jednoduchostou najviac, pretoze mi najviac
pripominal stary win95 edit, s ktorym sa mi robilo najlepsie. Keby ho
MS trochu vyvijal dalej a zdokonalil ho, bol by jednoznacne mojim
favoritom a nic by som viac nehladal.

Dnes som aj zistil, ze cast problemov s PSpadom sposobilo automaticke
ukladanie suboru a vyvolanie externeho kompilatora. Po zadani
nenuloveho intervalu a po uprave parametrov kurzor zapisovania na disk
zmizol. Tie ostatne problemy idu pravdepodobne na vrub mojho
pracovneho stola, kde mam klavesnicu, programator, bastel a kopec
kablov. Takze asi som pri bastleni nieco nechtiac postlacal bez toho,
aby som o tom vobec tusil.

A.

Dňa 15. októbra 2012 22:38, Evzen Horna <ehorna na cmail.cz> napísal/a: