STM32F0 timer3

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 16 13:00:05 CEST 2012

No, este sa neteste, lebo som mohol na vselico zabudnut.

Napriklad, urcite som zabudol na povolenie vystupu, bit CC3E v registri TIM3_CCER.

> Nebylo by mozne, abyste napsal takovou jednoduchou kucharku

Nie. Uz toto, co som napisal, mi zabralo kopec casu. A to som to ani nevyskusal.

Ak sa prihlasi ST s vykrikom, ze stedro zaplati Waclawekovi za kucharku k timerom, tak prosim... :-)

> nejaky strucny popis v par bodech na co nezapomenout

Ako sam vidite, tak *strucny* popis nepripada do uvahy.

> bod po bodu) jsem opravdu nikde nenasel

Lebo kazdy pripad pouzitia je iny. Spomente si: na zaciatku som sa Vas spytal, co s tym chcete robit. Tych moznosti, vzhladom na zlozitost timerov, je skutocne velmi, velmi vela.

> Ono to asi bude v [...] ale ne tak prehledne

Nie je lahke pisat manual, naviac to ST nie prilis zvladlo. Je to vsetko site horucou ihlou (tu ma napada klasicka hlaska MK: prilepene h*vno k h*vnu), co by clovek mohol cakat.

K tomuto stavu poznania som tiez dospel len cumenim do datasheetu (hodiny, neprehanam), experimentovanim a nadavanim. Potreboval som tie timery pouzit, a to nie v uplne trivialnom rezime; trvalo mi to asi dva tyzdne (ale okrem ineho som za ten cas zistil aj par nie prilis dokumentovanych i ked podla mna pomerne dolezitych skutocnosti, nehovoriac o chybach v dokumentacii). A to som spustu veci jednoducho odignoroval, ani som sa ich nesnazil pochopit. A nech to znie samolubo, ale nemyslim si, ze som nejaky tazsie chapavy.

Este maly tip: okrem manualu este pozrite aj na tie subory v "kniznici", resp. na tie vacsie bloky komentarov v nich (tu STM32F0xx_StdPeriph_Lib_V1.0.0\Libraries\STM32F0xx_StdPeriph_Driver\src\stm32f0xx_tim.c). Nevravim, pouzit, ale citat. Neskrati to ten cas studia, ale mozno poskytne trocha iny uhol pohladu.

wek