Fwd: mirne OT EU chce zakazat nektere graficke karty

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Říjen 16 10:06:31 CEST 2012

Přečet jsem si to teď po sobě a chtěl bych upřesnit že Úředník je
povolání :-))) aby nedošlo k nějaké mejlce.
S pozdravem,
Miloš Dašek

-------- Original Message --------
Subject: mirne OT   EU chce zakazat nektere graficke karty
Date: Tue, 16 Oct 2012 09:03:46 +0200
From: Hfmcons <hfmcons na gmail.com>
To: Hw-list na list.hw.cz

Proběhlo netem, že EU Úúúředníci vytvořili jakousi tabulku paměťové
propustnosti grafických karet a na základě této tabulky rozškatulkovali
GK do tříd spotřeby do nichž se výkonné GK nevlezou byť mají menší
spotřebu z důvodu měnící se technologie, hrozí že výrobci opustí EU trh.
Bude třeba se přiučit pašeráckému řemeslu případně ještě něčemu jinému?
Sakra, kde jsem jen takovou situaci už viděl :-))))) Jednou z
porevolučních nadějí, né-li tou hlavní bylo, že se společnost zbaví
nepotřebných, nezodpovědných a nepostižitelných úředníků a jak se zdá,
stal se pravý opak.
Úředníkům zmar.
S pozdravem,
Miloš Dašek