Teplovodive lepidlo

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Říjen 15 22:20:55 CEST 2012

Zmiňovaný (jednosložkový) neutrální silikon v minimální vrstvě není
úplně špatná myšlenka, jenže se bude velmi dlouho vytvrzovat. Proč?
Potřebuje k tomu vzdušnou vlhkost a ta k němu může jen zboku v té
minimální mezeře, zato se musí dostat do značné hloubky...

Snad i v prodejnách menšího města by mohli mít mnou už zde víckrát
uváděný epoxid UHU Plus Endfest 300. Ten v tenké vrstvě tepelným odporem
vyhoví také, při zahřátí okolo 100 stupňů bude tvrdý (spolehlivě všude)
cca za 10 minut.

Samozřejmě perfektně odmastit (nitroředidlo, aceton...) a ev. lehce
plochy zmatnit třeba smirkem cca 400.

Jiné epoxidy by mohly držet také, ale nemusejí mít garantovanou teplotní
odolnost, ani pevnost.

---
Jirka