Teplovodive lepidlo

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Říjen 15 22:10:49 CEST 2012

Dacan přilepil chladič sice M atd.. lepidlem, ale se skoro milimetrovou
či víc mezerou nakřivo, asi použiju ten silikon v co možná tenké vrstvě.
Obvod asi už nebude v extra kondici, tak mně napadlo kápnout doprostřed
asi motorový olej a v rozích přilepit sekundem nebo epoxem, ale jak
uhodnout množství oleje aby neovlivnil lepidlo a trvanlivost spoje, ale
je to jen nápad kolidující se spolehlivostí.
S pozdravem,
Miloš Dašek