Jak na kompilaci linuu pro ARM

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Říjen 15 21:08:13 CEST 2012

Tedy já coby letitý uživatel Linuxu prakticky nikdy nekompiluju a
považuju to skoro za masochismus, nicméně napíšu pár odkazů, co vyhodí
Google asi po 10 vteřinách. Chápu, že v daném případě zřejmě je
kompilace potřeba.

https://www.linux.com/learn/tutorials/598228-4-fine-linux-arm-distros-

(http://www.google.cz/search?hl=cs&safe=off&site=webhp&source=hp&q=arm+suitable+linux+distribution)

http://marcin.juszkiewicz.com.pl/2010/10/19/how-to-cross-compile-arm-kernel-under-ubuntu-10-10/