Praha/Brno seminar na tema prace v CERNu

David Belohrad david na belohrad.ch
Pondělí Říjen 15 16:21:52 CEST 2012

to skoro vypada, jako kdyby si me obvinoval, ze je to moje chyba :)

 Samozrejme pokud jsem mohl, tak jsem se k tomu vyjadril. Dobre ale vis,
 jak to tady chodi. Nikomu
 nemuzu narizovat, co ma delat. Zvlast pokud to neni 'moje akce'. Tim
 myslim to, ze pokud HR vi, ze jsou v cechach prazdniny, a na tuto
 informaci nijak nereaguji, tak s tim nic nenadelam.

Program, i to, na kterych skolach se bude akce poradat, se dohodlo mezi CERN HR a
vyborem pro spolupraci CR s Cernem. V obou skupinach nemam ani
'poradni' hlas. Navic v tomto pripade pravdepodobne technicke argumenty podlehaji jeste navic
argumentum politickym.

.d.