Praha/Brno seminar na tema prace v CERNu

David Belohrad david na belohrad.ch
Pondělí Říjen 15 15:47:33 CEST 2012

vim, ze jsou v CR prazdniny. Organizace cele te zalezitosti je v rezii
naseho human resources. Oni taky vi, ze jsou skolni
prazdniny.... ... ... tak predpokladam, ze se podle toho zaridili

.d.