WIN na malem procesoru - GHI electronics;

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Říjen 15 13:58:50 CEST 2012

Predevsim se mi jedna o graficke rozhrani. Umi to klasicke okenni aplikace
VS? Abych si ve VS naklikal uzivatelske rozhrani - tlacitka, GroupBox,
prepinace, text boxy atd.

Cena ale neni nic moc, v dobe kdy Rasbery stoji 800Kc.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Marek Sembol" <hwm.land na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, October 15, 2012 12:36 PM
Subject: Re: WIN na malem procesoru - GHI electronics;

Co to umi? Zalezi ktere "to" myslite:)
USBIZI: http://www.ghielectronics.com/catalog/product/117 jsem zatim
nepouzil (zatim lezi v suplicku)

EMX: http://www.ghielectronics.com/catalog/product/128
-programuje se to v VS2010, ja v C# (pry uz je mozny i VB), ladeni primo z
VS
-s grafikou jsem nepracoval (ale obecne na tom jede WPF), prima
podpora LCD a touch az do (tusim) 1024x768 (jsem si jist 800x600)
-ten EMX ma 4.5M flash a 16M ram (proste habakuk)
-USB host, USB client
-programovani pres USB nebo COM
-jde pracovat v rezimu bootloader + aplikace (takze pak update i z SD
nebo po siti - iniciative se meze nekladou)
-.NET micro framework je (samozrejme) znacne omezeney, ale pro praci
mi zcela stacil (TCP/IP server obsluhujici 4x485 + nejake binarni
vstupy/vystupy, protokol navenek jako ctecy SICK)
-prima podora USB (client/host), TCP/IP stack (z HW staci pridat
konektor s trafem), SD, SPI, I2C, ADC, DAC, PWM, ...
-je to stabilni (mame tech zarizeni nasazenych 18 v provozu 7x24 a
nejdou problemy)

Nevim co k tomu psat:) Ale klidne odpovim konkretni dotazy:)
Marek